بررسی ویژگی های دزدگیر ایزیکار + انواع دزدگیر ایزیکار
نوشته شده توسط : تکنوگارد

 

به طور کلی مبحث ایمنی خودرو به دو بخش ایمنی سرنشین در تصادف و ایمنی خودرو در برابر سرقت تقسیم می شود. جدای از بحث ایمنی سرنشینان که موضوع پیچیده ای است، امروزه اقدامات زیادی برای محافظت از خودرو در برابر سرقت، ورود افراد غریبه به داخل کابین و مواردی از این قبیل انجام شده است که بسته به اهمیت خود از خودرو می توانید امنیت آن را ارتقا دهید. خرید دزدگیر ماشین رایج ترین راه برای جلوگیری از سرقت و دسترسی غیرمجاز به خودروی شماست و این جایگزین کاربردی که نزدیک به نیم قرن قدمت دارد، این روزها قیمت مناسبی دارد. اما یک چه نوع دزدگیر در بازار موجود است؟

انواع دزدگیر ایزیکار

دزدگیر ساده

دزدگیرهای موجود در بازار کشور به طور کلی به دو دسته ساده و تصویری تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی های متمایزی هستند که قیمت آنها بر اساس امکاناتی که دارند و برند سازنده آنها تعیین می شود. به عنوان مثال، ساده ترین نوع دزدگیر دارای ویژگی هایی مانند باز کردن قفل و قفل کردن  خودرو از راه دور و به صدا درآمدن آژیر هنگام باز شدن درب خودرو و برخورد با بدنه است. همچنین برخی دزدگیرهای ساده قابلیت باز کردن درب صندوق عقب را از راه دور دارند و برای راه اندازی این گزینه باید از مدار تحریک مجزا استفاده کرد که معمولاً هزینه های اضافی بیش از 500 هزار تومان را می طلبد. همچنین در صورت استفاده از ایموبلایزر، سوئیچ باید در داخل توپی باشد تا عملیات استارت را انجام دهد. برخی از دزدگیرهای موجود در بازار قابلیت باز و بسته کردن خودرو را از طریق کد ضربه ای شما خواهند داشت. برای راه اندازی این گزینه، یک سنسور کوچک در گوشه پنجره ماشین قرار می گیرد و می توانید یک کد ضربه ای برای باز و بسته کردن درب ماشین تعریف کنید تا دیگر نیازی به حمل زنگ از راه دور نداشته باشید.

دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیرهای با ریموت تصویری، که نسل پیشرفته‌تری از دزدگیرها هستند، مجهز به صفحه نمایش تک رنگ یا حتی رنگی هستند. این ریموت ها وضعیت قفل، باز شدن در و ورود به داخل کابین، ضربه روی بدنه و مسائلی از این دست را نشان می دهد. دزدگیر تصویری ایزیکار معمولا گران تر از دزدگیرهای ساده هستند و متقابلا امکانات بیشتری نیز دارند.

این دزدگیر علاوه بر قابلیت باز و بسته کردن در و صندوق عقب، در درجه اول از استارت روی سوئیچ به صورت استاندارد استفاده می کند و همچنین در ریموت تصویری علاوه بر اخطارهای تصویری، آلارم های داخلی و لرزش یکنواخت نیز دارد. ، اما پیشرفته ترین نوع دزدگیر که بسیار پیشرفته هستند دزدگیرهای مجهز به کیلس

با خرید و نصب این نوع دزدگیر، دیگر نیازی به سوئیچ نخواهید داشت و می توانید به سادگی با حمل یک ریموت و با استفاده از دکمه استارت که در محل قرار داده شده است، سوئیچ را راه اندازی و جابجا کنید. البته برای استفاده از این نوع دزدگیر باید سیستم ایموبلایزر خودرو را اصلاح کنید که بهتر است به تکنسین متخصص واگذار شود.

ویژگی دزدگیرهای ایزیکار

  • دزدگیر ایزیکار قابل نصب بر روی تمامی خودروهای ایرانی و وارداتی است
  • تمای ریموت های دزدگیرهای ساده و تصویری برند ایزیکار قابلیت تعریف شدن به یکدیگر را دارند به جز ریموت های  z1، x1، t1، E7IILA
  • سیستم دزدگیر ایزیکار دارای بیش از 23 مدل دزدگیر خودرو ساده و تصویری از جمله 4 مدل کیت (A-AS) است
  • یکی از ویژگی های EasyCar، کارکال یا ایزی دور است که می توانید با وارد کردن 4 عدد روی ایزی دور،  دزدگیر را باز و بسته کنید.
  • ریموت تصویری دزدگیر ایزیکار مدل های 7100، 7000 دارای منو و امکان انتخاب زبان فارسی و انگلیسی هستند
  • دزدگیرهای ایزیکار قابلیت این را دارند که از ساده به نصویری ارتقا داده شوند.
  • امکان نصب بلوتوث در تمام محصولات ایزیکار وجود دارد به  مدل های z1، x1، t1، E7III LA
  • ریموت های تصویری این برند تحریک های مربوط به 4 در ماشین، کاپوت ر، صندوق عقب و نمایشگر عکس چشمی برای تحریک اولتراسونیک، نماد چکش برای شوک سنسور و نماد گوشی که به معنی صفحه کارکال است، به طور جداگانه روی نمایشگر از راه دور نشان داده شده است.
  • شاید بتوان به راحتی گفت که دزدگیر ایزیکار تنها دزدگیری است که با قابلیت ایزی دور آن می توان به راحتی درب های خودرو را باز و بسته کنیم.
  • با وصل شدن برق پشت سوییچ، از کار نمی افتد.
  • و ...

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم درباره انواع دزدگیر ایزیکار و ویژگی های آن صحبت کنیم . از امکانات ویژه و پیشرفته آن برایتان بگوییم. دزدگیرهای این برند ساخت کشور کره هستند و قابلیت ایزی دور از جمله قابلیت های منحصر بفرد آن به حساب می آید که نظر برخی از افراد را به خود جلب می کند.

 




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: